Drama KL Gangster Underworld Musim Kedua Di WeTV

Drama KL Gangster Underworld Musim Kedua Di WeTV | Drama aksi KL Gangster Underworld Musim 2 dapat ditonton dalam perkhidmatan penstriman video, WeTV pada 10 Disember dan tonton  episod seterusnya pada setiap Khamis dan Jumaat.. Siri ini diarahkan oleh Khairul Azri dan Faisal ishak. Tonton kesemua episod dengan melayari laman wetv.vip atau memuat turun aplikasi platform ini dari Apple Store untuk pengguna iOS serta Google Play Store untuk pengguna Android. 

Drama KL Gangster Underworld Musim Kedua Di WeTV

Drama KL Gangster Underworld Musim Kedua Di WeTV

KL Gangster World musim kedua diarah oleh Kroll Azry & Faizal Ishak bagi Skop Productions Sdn Bhd dan skripnya ditulis oleh Nazri M Annuar dan Cristina Tan Lay Ai


Barisan Pelakon Dan Watak

Beto Kusyairy sebagai Shah

Zahiril Adzim sebagai Adi

Nam Ron sebagai Mat Nor

Azhan Rani sebagai Tauke

Ezzaty Abdullah sebagai Elina

Nabila Huda sebagai Shameen

Amerul Affendi sebagai Belut

Dynas Mokhtar sebagai Madam Wong

Daniella Sya sebagai Sherrina

Jasmin Suraya sebagai Mimi

Amir Nafis sebagai Bad

Jasmine Kaar sebagai Suri

Hasnul Rahmat sebagai Zan

Azri Sabri  ssebgai Lan 

Keith Foo sebagai Tony M

Aloy Paradoks sebagai Wanchai


SINOPSIS KL GANGSTER UNDERWORLD 2

Setelah setahun kematian Ayah Zan, Shah kini mengetuai gangster Kampung Baru. Madam Wong, ketua geng Bangsar merasakan sesuatu yang buruk akan tiba di KL.

Tidak lama kemudian, Kuala Lumpur dikejutkan dengan siri pengeboman. Hasil siasatan Shameen, pengeboman itu berkait rapat dengan dalang yang mahu memusnahkan geng KL Underworld.

Elina  mahu meninggalkan KL kerana bimbang akan keselamatan anak perempuannya tetapi Shah menyekat dan berjanji akan melindungi mereka. Shah dan sekutunya menghadapi ancaman yang semakin besar dari luar.

Catat Ulasan

0 Ulasan