Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga Episod 15 (TAMAT)

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga Episod 15 | Drama bersiri 'Aku Yang Kau Gelar Isteri' di TV3. Dibintangi oleh Nadia Brian, Adi Putra, Sharifah Sakinah dan Atiq Azman. Drama 15 episod  ini akan disiarkan pada 17 Februari 2021, setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam melalui slot Samarinda TV3.



Tajuk : Aku Yang Kau Gelar Isteri | Jumlah Episod : 15 | Waktu Siaran :  Isnin-Khamis, 10:00 malam 

Siaran : Slot Samarinda TV3 | Arahan Shuhaimi : Lua | Penulis Skrip : Syed Mohamad Taufik Syed Abdul Jalil | Produksi : Tanah Beris Film Production


Barisan Pelakon / Watak 

Nadia Brian sebagai Raihani

Adi Putra sebagai Ezlan

Sharifah Sakinah sebagai Laila

Atiq Azman sebagai Pian

Baby Azreen sebagai Maryam

Aznah Hamid sebagai Mak Lang

Rosli Rahman Adam sebagai Pak Salleh

Kuza sebagai Mak Su

Zaki Azeman sebagai Naim

Lana Nodin sebagai Embun

Ummar Dzariff sebagai Rais

Laura Olivia



Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri

Kisah Laila menyintai Eizlan dalam diam. Akan tetapi Eizlan menyintai Raihani. Lalu Eizlan menikahi Raihani. Laila patah hati dan bertemu dengan Embun.

Pada mulanya kehidupan Raihani dan Eizlan bahagia dan saling menyayangi. Akan tetapi kemunculan Laila ke kampung membuatkan kebahagiaan mereka goyah. Kehadiran Laila membawa seribu mistik dan dendam lama yang terpendam. 

Berakhirkah kesengsaraan Raihani dan Eizlan ataupun mungkin mahligai cinta mereka berakhir dengan penceraian. 


Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga Episod 15


Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 3

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 4

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 5

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 6

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 7

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 8

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 9

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 10

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 11

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 12

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 13

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 14

Tonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 15


Anda boleh menonton Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga Episod 15 secara online di IQIYI. 

Catat Ulasan

0 Ulasan